vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky ve vybavení a zařízení lázeňských hotelů a penzionů.

Pobyty v lázních

Ozdravné pobyty v lázních Stojíte celé dny na recepci nebo v restauraci a trpíte bolestmi nohou a zad? Jestli se k tomu ještě občas přidají závratě a žaludeční potíže, pak jste unaveni a potřebujete si od všeho odpočinout – zbavit vaši mysl i tělo škodlivin, napětí a stresu, které jsou příčinou. Pokud už nezabírají běžné […]
Čtěte více »

Změny v chování spotřebitele v posledních 20 letech

Jaké to bylo před rokem 2000? Pamatujete si jaké to bylo před 20 lety? Rok 1997 byl zlomový zejména díky příchodu internetu do českých hotelů, firem a domácností. V té době si lidé kupovali zájezdy pouze v cestovních kancelářích (CK) a vybírali si je v katalozích. Osobně si pak došli zájezd zaplatit do nejbližší CK […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

Syndrom vyhoření

Jak předejít syndromu vyhoření? Syndrom vyhoření je ztráta profesionálního zájmu a osobního zaujetí pro práci. Často se vyskytuje u lidí pracujících ve službách. Vyhoření je výsledek procesu, který trvá i řadu let. V počáteční fázi totiž člověk pracuje s nadšením. Práce ho baví, má pocit, že nepotřebuje odpočinek nebo dovolenou. V další fázi přijde vystřízlivění, […]
Čtěte více »

Proč analyzovat segmenty?

Průměrná cena jednotlivých segmentů Správná kombinace prodeje různým segmentům v různém období může výrazně zvýšit zisky hotelu. Jestliže hotel plní klientela ze segmentů s nižší průměrnou cenou, pak je jasné, že k maximalizaci zisku je nutné zjistit potřeby klientů v segmentech s vyšší cenou a cílit prodej na ně. Prvním krokem je pochopení nákupního chování […]
Čtěte více »

Přednášky z Barcampu 2017

Vybrali jsme pro vás nejužitečnější přednášky z letošního plzeňského Barcampu, které určitě stojí za shlédnutí. První je o tom, na co si dát pozor při psaní textů pro web a celkově o copywritingu a druhá je o tom, proč je potřeba propagovat firmu na sociálních sítích. Rozhodně stojí za vidění také SEO, které funguje.  I […]
Čtěte více »

Google radí jak na PPC

PPC – nechte si poradit přímo od Googlu Pokud jste se rozhodli vytvořit si, spravovat a testovat PPC kampaně na Googlu, tak následující přednášky rozhodně stojí za to vidět. Není nad to, nechat si poradit odborníky přímo z Googlu. Osobně se docela divím, jak nízký počet zhlédnutí tyto přednášky zatím mají, ale vše je dočasné. V […]
Čtěte více »

Jak se chovat v kanceláři

Máte stanovena pravidla? Obrovské open space prostory, kde pracují stovky lidí nám v hotelech naštěstí nehrozí. V hotelu musí mít prostor hlavně hosté, takže na kanceláře už moc místa nezbývá. Přesto je v řadě hotelů tendence spojovat úseky v naději, že se zlepší komunikace mezi nimi. A tak se nezavírají dveře nebo dokonce bourají příčky, aby […]
Čtěte více »

Správa PPC

Jak na správu PPC Všichni si uvědomujeme důležitost a výhody placených kampaní ve vyhledávačích, díky kterým se odkaz na náš hotel zobrazí na předních místech. Tři první místa jsou totiž nezobrazovanější. To je důvod, proč se tam, alespoň na čas dostat, když je to za přijatelnou cenu za proklik. Základní přípravu jste určitě zvládli. Máte-li […]
Čtěte více »

Velikonoční tradice

Velikonoční hotelová nálada Velikonoce stejně jako vánoční svátky jsou svátky křesťanské a proto se slaví v celém křesťanském světě. Každý národ si za uplynulá staletí vytvořil tradice, které více či méně úspěšně dodržuje i přes to, že se čas mění. I u nás tradice a symboly máme a často je používáme v hotelech a restauracích […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení