vše pro hotely a restaurace

Kvalitni kavaKvalitní káva v každém hotelu

Každá maličkost, která udělá našim hotelovým hostům radost, se počítá. Každá drobnost, která klienta dobře naladí, vede k tomu, že nakonec napíše pozitivní hodnocení na náš hotel. Nezapomínejme tedy na každodenní maličkosti, mezi které patří i dobrá káva. Většina lidí, si nedokážete představit snídani bez kávy, proto káva nesmí chybět v restauraci žádného hotelu.

Právě ranní chvilka, kterou klientovi dopřejete s šálkem teplého nápoje, mu umožní příjemné vkročení do nového dne. Možná právě káva bude to, co se mu při vzpomínce na váš hotel vybaví jako první. Dejte si tedy záležet nejen na výběru kvalitního kávovaru, ale zejména na výběru kvalitní kávy.

Jak poznat kvalitní kávu?

Kvalitní kávu poznáte podle její plnosti, aroma a kyselosti. Plnost je délka a intenzita chuťového prožitku. Zde platí čím delší, tím lepší. Aroma kávy je různé, od jemné, přes lehké vůně až po aroma oříškové, květinové či kořenité. Kyselost kávy může být až štiplavá. Kávy s nízkou kyselostí působí jakoby hladce. Větší kyselostí vynikají kávy typu Arabica.

Nezapomínejte, že na výrobu kvalitní kávy je také potřeba kávu kvalitně a správně umlít a kávovar udržovat v čistotě.

Dodavatelé kávy i kávovarů dnes poskytují školení baristů. Během školení seznámí každého posluchače nejenom se pěstováním a druhy kávy, ale zasvětí je také do celého procesu přes pražení, mletí, přípravu až po degustaci. Součástí školení je samozřejmě údržba mlýnků a kávovarů.

Příprava kávy dnes dostává jiný rozměr právě díky sofistikovaným kávovarům a kvalitním školením lidí, kteří pak tyto kávovary používají. Dodavatelé se také postarají o doplňky nebo servis těchto přístrojů.

Dejte svým hotelovým hostům to nejlepší a vrátí se vám to v podobě dobrého hodnocení nebo vracejících se klientů.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: amenic181



Související články:

Kávovary a jejich čištění, Jak umlít dobrou kávu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení