vše pro hotely a restaurace

08Jak zajistit dokoncenií online rezervaceProč klient nedokončí online rezervaci?

Často se stává, že i přes to, že máte na svých stránkách možnost online rezervace, lidé ji dostatečně nevyužívají. Překonvertovat návštěvníka stránek na zákazníka je totiž velmi složitý proces. Zejména závěrečná fáze rezervace – vyplnění osobních údajů a vložení kreditní karty – je místo, kde si to většina zákazníků rozmyslí a rezervaci nedokončí. Z celého e – commerce je na tom cestovní ruch nejhůře. Zatímco průměrná míra opuštění objednávky v jiných oborech se pohybuje kolem 65 %, v cestovním ruchu je to více než 80%.

Hosté si udělají úsudek o hotelu, jakmile se snaží udělat online rezervaci. Jsou-li stránky přehledné a proces rezervace rychlý a bezbolestný, je šance na zvýšení počtu vašich přímých rezervací a tím i tržeb z webových stránek. Nezapomínejte, že na prvním dojmu záleží vždy, takže použitelnost webu by měla být vaší prioritou.

Jak snížit míru opuštění online rezervace?

1. Snižte počet kroků, které musí člověk udělat pro rezervaci a zaplacení pobytu.
2. Rezervační platformu vytvořte ve stejných barvách, jako jsou vaše webové stránky, aby klient neměl pocit, že dostal nějak jinam a mohl by ztratit důvěru.
3. Ujistěte se, že automatické potvrzení rezervace dorazí klientovi v tom správném (ideálně jeho) jazyce
4. Vracejícím se klientům vytvořte profil, který budou používat opakovaně. Nikdo nechce vyplňovat celý rezervační formulář znovu při každé další rezervaci.
5. Čas od času vytvořte testovací rezervaci, abyste zjistili, zda online rezervace na vašich webových stránkách funguje jak má

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Jak zvýšit tržby z webových stránek, Účel webových stránek, Nedokončená online rezervace, Proč lidé upřednostňují rezervační systémy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení