vše pro hotely a restaurace

jak-se-stat-oblibenymJak být oblíbeným členem týmu

Všichni chceme být sami sebou a současně chceme uspokojit svou potřebu sounáležitosti. Chceme někam patřit – být součástí něčeho většího. Pracujete-li v hotelu nebo v restauraci zejména ve styku s veřejností, pak nemůžete být zrovna introvertní. Musíte být zdravě sebejistí, protože právě to vám pomáhá v komunikaci s klienty, zákazníky a kolegy. Díky zdravému sebevědomí, jste aktivní a oblíbení. Zde je potřeba zdůraznit to slovo „zdravě“ sebevědomí, protože ne každý sebevědomí člověk je oblíbený.

Jak se stát v kolektivu oblíbeným?

  • Dělejte svěřenou práci jak nelépe umíte
  • Nevyhýbejte se pracovním problémů
  • Když něco nevíte, co nejdříve se to doučte od zkušených kolegů
  • Uděláte-li chybu, přiznejte to včas. Stejně se na to časem přijde
  • V případě potřeby nabídněte svou pomoc
  • Pomáhejte nezištně ostatním
  • Respektujte své kolegy
  • Když vám někdo pomůže, oplaťte mu to
  • Dodržujte pravidla kolektivu
  • Snažte se být pozitivní
  • Udržujte se svými kolegy přátelské vztahy
  • Utužujte své vztahy s kolegy i mimo pracovní prostředí
  • Buďte tolerantní k ostatní a oni budou tolerantní k vám
  • Vycházejte vstříc, ale nenechte se zneužívat
  • Buďte vtipní, ale ne za každou cenu

Uspokojujte své potřeby. Realizujte své pracovní i osobní cíle. Vaše spokojenost se odrazí pozitivně i na odváděné práci a na vztazích s klienty, kolegy i nadřízenými.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Potřeba sounáležitosti, Jak být spokojený, Jak sebevědomě komunikovatŘešení problémůJste v práci spokojeni, Týmová hraPravidla v pracovním kolektivuZaučení nových zaměstnanců

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení