vše pro hotely a restaurace

Jak na obsah příspěvků na Instagramu

Poslední změna algoritmu na Instagramu způsobila to, že se sloupky nyní objevují na základě toho, jak velký je pravděpodobný zájem uživatelů o konkrétní obsah. To znamená, že fotografie a videa s komentářem mají větší šanci na lepší zviditelnění než ty bez komentáře. Titulky na Instagramu mohou obsahovat až 2200 znaků, různé smajlíky / emotikony a až 30 Hashtagů.

To už je dostatečný prostor na to, abyste své publikum oslovili, popřípadě jej alespoň dobře pobavili. Samozřejmě to neznamená, že vaše titulky by měly využívat vždy a vše, včetně rušivých elementů. Jako u každého dobrého reklamního textu, i Instagramový titulek by měl upoutat pozornost, měl by být stručný, výstižný a dobře pochopitelný.

Na co nezapomenout při tvorbě příspěvků na Instagramu

  • Musíte znát své publikum. Kdo vás sleduje nejvíce? Muži, ženy? Jakých věkových kategorií? Jak jsou staří? Kde žijí? Kde pracují? Jakých příjmových skupin? Jaké zájmy tito lidé mají? Stejně jako kdekoliv jinde platí, že čím lépe znáte své zákazníky, tím snazší je zjistit, zda pochopí správně titulek, vzkaz či obrázek.
  • Obecně platí, že uživatelé Instagramu neočekávejí formální nebo vážný tón. Měli byste klienty bavit, ale současně by vaše vzkazy měly vyjadřovat hodnotu vámi poskytovaných služeb a standardu. Používejte ta správná přídavná jmena, která popisují vaše hotelové služby.
  • Délka je rozhodující. Vzkaz nesmí být krátký, aby se do něj vešlo srozumitelné sdělení. Současně nesmí být velmi dlouhý. Uvědomte si, že většina lidí prochází příspěvky na Instagramu v rychlosti, takže pokud to jde, vložte obrázek, který je podpořen stručným textem. Obrázek je za 1000 slov
  • Umístěte nejdůležitější slova nebo číslovky na začátek titulku. Pokud upoutáte první větou. Sdělit klíčový bod a vzbudit ve čtenáři zájem o více informací.
  • Udělejte si čas a připravte si několik návrhů. V klidu je několikrát projděte a ujistěte se, že každé slovo a celkový obsah vyjadřuje přesně to, co se snažíte sdělit. Odstraňte zbytečná slova, aby bylo sdělení co nejstručnější.
  • Hashtagy používejte moudře. Instagramové sloupky s alespoň jedním hashtagem zvyšují interakci v průměru o 12,6%, takže je používejte, pokud jsou relevantní pro váš příspěvek a cílové publikum. Nepoužívejte jich však moc, protože ztěžují čtení. Ideálně je skryjte anebo je vložte až do některé své odpovědi na komentáře uživatelů.
  • Zájem vzbudíte i otázkou v titulku. Ta je také nejjednodušší způsob, jak získat více komentářů.
  • Citujte a komentujte poznámky svých uživatelů, tím je také probudíte k aktivitě.
  • Připojte soutěž nebo jinou výzvu k akci.
  • Používejte citáty.

Stejně jako na jiných sociálních sítích je důležité správné načasování zveřejnění, aby se váš příspěvek dostal co nejvyššímu počtu uživatelů. Zjistěte si tedy, v jakou denní dobu, je vaše cílová skupina na Instagramu nejaktivnější.

Autor: Dana Petrunčíková



Související články:

Tipy pro správu sociálních sítíKvalitní obsahový marketing, Proč se zaměřit na obsahový marketing, Jak na obsahový marketingInbound marketingDosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanouškyUživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Jak využívat sociální média

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení