vše pro hotely a restaurace

Neodolatelná nabídka

Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu stručně a výstižně popřípadě přidáme odkaz na webové stránky, kde klient najde detailní informace a fotogalerii.

V dnešním přetechnizovaném světě je však potřeba si uvědomit, že když má klient individuální požadavek, tak očekává individuální přístup. Když splníme jeho očekávání, získáme tím stálého hosta, který se k nám bude rád vracet, protože ví, že u nás bude spokojen.

Jak poslat individuální nabídku, které klient neodolá?

Programátoři firmy Prague.st, která má dlouholeté zkušenosti jak s vývojem internetového rezervačního systému, tak i s uspokojováním individuálních potřeb náročné klientely vyvinuly nástroj Ofereta.com, který umožňuje hotelům posílat vizuálně atraktivní nabídky klientům, kteří mají specifické požadavky.

Jak nástroj Ofereta.com funguje?

Ofereta.com umožňuje všem registraci zdarma včetně možnosti vyzkoušet si demo verzi zdarma. Aktuálně dostupné jazykové mutace jsou čeština, angličtina a němčina. Na dalších mutacích se intenzivně pracuje v tomto pořadí – španělština, italština a ruština. Ostrý provoz Oferety je zpoplatněný minimálním měsíčním poplatkem bez ohledu na počet odeslaných nabídek v daném měsíci.

Do administračního rozhraní vložíte informace o hotelu, pokojích, službách, fotografie, které chcete v nabídce použít a různé druhy storno podmínek podle cenových hladin, které lze přednastavit nebo vytvořit individuálně pro každou jednotlivou nabídku. Ofereta.com umožňuje vytvoření různých variant šablon pro různé balíčky služeb. Máte-li více hotelů, pak je možné vytvořit šablony pro všechny hotely.

Po nastavení šablony a základních parametrů je pak možné tvořit individuální nabídky. Ty pak vždy obsahují:

  • Fotografie
  • Logo
  • Informace o hotelu a vybavení
  • Termín
  • Cenu za konkrétní pokoj
  • Cenu celkem
  • Storno podmínky
  • Platební podmínky
  • Adresu hotelu a popis cesty do hotelu
  • Kontaktní údaje
  • Další informace upřesňující nabídku
  • Tlačítko „Book now“
  • Datum platnosti nabídky s možností reeditace po vypršení platnosti

To vše klient obdrží jako odkaz v e-mailu, který obsahuje stručné shrnutí nabídky. Otevřením nabídky a klikem na „Book now“ se zobrazí rezervační formulář s plnou podporou zabezpečeného protokolu. V pouhých třech krocích je pak dokončena online rezervace, která dorazí hotelu na e-mail.

Jak motivovat rezervační pracovníky, aby nástroj používali?

Součástí nástroje Ofereta.com je motivační program pro zaměstnance, který umožňuje nastavit procentuální provizi ze zrealizovaného obchodu. Zaměstnanec je tak motivován nabídku vytvořit a následně sledovat, zda ji klient akceptoval, protože ihned po vytvoření a odeslání vidí, kolik peněz navíc k výplatě dostane v případě, že klient přijede.

Jaké jsou další výhody nástroje Ofereta.com?

  • Unikátní a responzivní design, který upoutá pozornost. Pokud klient zaslal své požadavky do více hotelů, pak je velká šance, že se mu vaše nabídka zalíbí na první pohled.
  • Možnost overbookingu – je to přece jenom pouze nabídka a je-li zaslána delší dobu před příjezdem, tak je šance, že přijde nějaké storno
  • Možnost nabídnout partnerský hotel
  • Nemusí se držet cenová parita. Cena jde pouze a jenom klientovi na e-mail a vidí ji tak pouze on. Je zde možnost vložit do nabídky cenu, která je o pár procent nižší než je cena rezervačních systémů, kterým hotely platí 15% provizi.

Kontakt:
Ofereta s.r.o.
WorkLounge Praha, Forum Karlín
Pernerova 51
18600 Prague
Czech Republic
e-mail: info@ofereta.com
tel: 00420 777 162 199

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení