vše pro hotely a restaurace

Kroky úspěšného prodeje

Poznejte potřeby svých hostů

Všichni si myslíme, že víme, co hosté očekávají – kvalitní vybavení a služby, dobré jídlo, rychlou WiFi zdarma. Ale je to opravdu všechno? Požadavky klientů se stále násobí. Dnes už nestačí jen čisté prostěradlo a teplá voda. Musíme maximálně uspokojit i velmi individální požadavky. Z tohoto důvodu je nezbytně nutné vědět nejen, jaký je průměrný věk našich hostů, zda k nám přijeli pracovně nebo na dovolenou, ale musíme také pomocí různých anket a věrnostních programů zjišťovat, jaké jsou osobní potřeby hostů, jejich zájmy a touhy.

Dejte o sobě vědět

Propagujte svůj hotel na všech dostupných kanálech. Využívejte všechny marketingové nástroje pro propagaci svého hotelu  a restaurace. Svou provozovnu propagujte aktivně. Budoucí host se o vaší existenci musí dozvědět. Udělejte si analýzu klíčových slov a spusťe PPC kampaň.

Vyvolejte v klientovi zájem

Dalším důležitým krokem k úspěšnému prodeji je vyvolání zájmu o vaši službu. Správnými slovy v textu webu, obrázky nebo kvalitním videem vyvoláte v budoucím hostovi tu správnou představu o vašich službách. Ten správný obraz, který v něm vyvolá emoci a touhu k vám přijet, ubytovat se u vás a ochutnat ty nejlepší jídla z vašeho jídelního lístku. Začněte cílit na přání, touhy a sny vašich potencionálních klientů. Ve chvíli, kdy vzbudíte jeho zájem o vaše služby, pak mu dejte podnět k tomu, aby si své sny splnil právě u vás. Na příbězích jiných hostů ukažte, co všechno ho u vás čeká, a nechte budoucího hosta, aby se s těmito lidmi a jejich touhami ztotožnil.

Získejte si důvěru

Existuje celá řada způsobů jak si získat klientovu důvěru. Právě k tomu vznikly systémy jako Tripadvisor. Všechny velké systémy poskytující booking engine pro hotelové webové stránky umožňují správu referencí. Využívejte je. Analyzujte hodnocení, odpovídejte na jednotlivá reviews. Děkujte za ta pozitivní a pozitivně reagujte na ta negativní. Na svých webových stránkách zveřejněte certifikát kvality.

Vzbuďte emoce

Na svých stránkách, na sociálních sítích i v ostatních online médiích využívejte persony nebo přímo zveřejňujte pozitivní zkušenosti vašich hostů. Využívejte videa, která ukazují, jak dobře se vaši hosté u vás mají a jak příjemný čas u vás stráví.

Vyzvěte k akci

Maximálně zviditelněte rezervační tlačítko. Rezervační formulář zkraťte na minimum, tím snížíte míru opuštění rezervační stránky. Propojte propagační kanály s těmi prodejními, abyste maximalizovali konverze.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: ponsuwan



Související články:

Inspirace pro správu sociálních sítíJak zvýšit dosah příspěvků na FBUživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictvíSoutěž na FBDosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanoušky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení