vše pro hotely a restaurace

Jak využívat Tripadvisor

S existencí Triadvisoru už se hotely za dobu jeho existence smířili. Řada hotelů a restaurací se dokonce naučila využívat jeho marketingové a propagační nástroje. 

Jak využít Tripadvisor na maximum?

Nejprve je potřeba vědět, s jakým algoritmem Tripadvisor počítá hodnocení. Když klient vyhledává hotel v určité oblasti, Tripadvisor zobrazuje hotely v seznamu, ale pořadí hotelů rozhodně není náhodný – je určeno pomocí indexu popularity. Ten obsahuje, počet bodů získaných za poskytnuté služby, množství a stáří aktualizací. To znamená, kolik lidí v určitém časovém úseku reviews uveřejňuje, zda jsou pozitivní či negativní a jak často na ně hotel odpovídá. A právě odpovědi hotelového managementu často ovlivňují konečné rozhodnutí hosta pro výběr hotelu.

Statisticky 85% uživatelů Tripadvisoru tvrdí, že řádná odpověď na negativní hodnocení ve skutečnosti zlepšuje jejich celkový dojem z hotelu.

Z toho vyplývá, že i negativní hodnocení může být pro váš hotel prospěšné, když se klientovi zalíbí vaše odpověď na konkrétní negativní hodnocení. Způsob jak se vypořádáte s kritikou, je totiž často mnohem důležitější, než samotná kritika. Reagovat a uvádět vše na pravou míru je důležité vždy nejenom ve chvíli, kdy review napsal chronický stěžovatel nebo vyděrač, který nedostal požadovanou slevu nebo upgrade zadarmo. Tripadvisor o těchto vyděračích ví a proto nabízí hotelům pomoc.

Jak označit vyděrače na Tripadvisoru?

  • Přihlaste se do administračního rozhraní Tripadvisor a zvolte „Manage your reviews“
  • Klikněte na odkaz „concerned about a review?“
  • V části „Please tell us what the issue is“ vyberte volbu „Report fraud“
  • V nabídce „What do you want to do?“, vyberte „Report blackmail threat“

Připravte se na to, že pravděpodobně budete muset poskytnout Tripadvisoru další informace a důkazy o tom, že se jednalo o vydírání. Pokud pak Tripadvisor dojde k názoru, že se o vydírání opravdu jednalo, tak recenzi nezveřejní. Je to ale běh na dlouhou trať a všichni dobře víme, že vyděrači obvykle písemně nevydírají. Většinou se snaží vyřvat si slevu přímo na recepci hotelu, takže každého vyděrače nahrávejte na mobilní zařízení a při jednání s ním jej oslovujte jménem.

Máte-li na Tripadvisoru hodnocení velmi dobré, pak si určitě zajistěte certikáty excelence, GreenLeader a Choice Awards a nezapomeňte vložit widgety do svých webových stránek a na Facebookový profil.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: logo Triadvisor



Související články:

Hodnocení ve vyhledávačíchLživé komentářeZábavná hodnocení,  Jak ovlivnit hodnoceníJak sledovat hodnocení Jak uspokojit hotelové hosty Proč reagovat na recenze na Tripadvisoru

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení