vše pro hotely a restaurace

Proč je internetový marketing důležitý?

Neustále vznikají nové technologie a tím dochází ke změnám zvyklostí a nákupního chování lidí. Zákazníci jsou informovanější a náročnější. Hotely si to uvědomují, a proto neustále vytvářejí nové balíčky služeb, aby byly uspokojeny všechna přání a potřeby klientů. Kladou důraz na interakci a zpětnou vazbu – komunikují se zákazníky na sociálních sítích a reagují na reviews na Tripadvisoru a Bookingu. Mění se i marketingové aktivity, které nyní více směřují na rozeznávání a uspokojování potřeb klientů jednotlivých segmentů.

K čemu internet využít?

Kromě prezentace služeb hotelu a restaurace je to zdroj rezervací a místo, kde můžete s klienty komunikovat. V neposlední řadě je zdrojem informací o aktivitách vašich konkurentů. Pomocí internetu můžete provádět i marketingový výzkum. Ten je na internetu rychlý, levný a flexibilní.

Zasáhnete velké množství respondentů a dotazníky a ankety můžete libovolně upravovat. Máte-li webové stránky v různých jazycích, odpadají zeměpisné a jazykové bariéry. Získaná data jsou v elektronické podobě a k jejich analýze již existuje celá řada nástrojů od Google Analytics po Collabim.

Proč internet využívat?

  • Je levný – za málo peněz se o vašem hotelu nebo vaší restauraci dozví hodně lidí
  • Funguje celosvětově, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • Informace o nabídce můžete kdykoliv aktualizovat
  • Informace jsou zobrazovány neustále
  • Umožňuje propojení prodejních a propagačních kanálů
  • Možnost interakce – sdělení je okamžité, stejně tak i zpětná vazba
  • Možnost cílení na konkrétní segment
  • Je nástrojem PR, umožňuje budování důvěry a povědomí o značce
  • Upevňuje vztahy s klienty a partnery (např. formou věrnostních programů)

Dnes už snad není nikdo, kdo by internet k propagaci a prodeji nevyužíval.

Autor: Dana Petrunčíková 



Související články:

E-mailingové nástrojeÚspěšný e-mailingJak na e-mailingJak vyhodnotit e-mailovou kampaň, Marketingové aktivityObsahový marketing,Inbound marketing

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení