vše pro hotely a restaurace

Intenzivni managementIntenzivní management

Ve století zábavy jsme si vyvinuli nízkou toleranci na cokoliv, co je nám nepříjemné. Zastrašování je však stále trend napříč všemi druhy pracovišť. Někteří manažeři jsou dobří, jiní špatní. Někteří jsou při dosahování cílů efektivnější. Každý manažer má svůj styl vedení, který je podmíněn jeho osobností a vlastnostmi. Všude se najdou manažeři, o kterých se nedá říci, že někoho emocionálně zneužívají. Stejně tak se dá říci, že všude se mohou nacházet skuteční agresivní tyrani, narcističtí maniaci nebo zakomplexovaní ubožáci. Všem jde o dosažení cíle v podobě zvýšení výkonu a tržeb.

Kdy jde o intenzivní management a kdy už o šikanu?

Intenzivní management, zahrnuje poptávku po dokonalosti, která vede k dosažení úspěchu. Ochotu zapojit se do debaty nebo do konfliktu za jediným účelem – dojít k cíli a být pro hotel přínosem. Tito lidé jsou temperamentní, ale nejsou zlí. Určují tempo prostřednictvím příkladu a osobního nasazení. Mají smysl pro zodpovědnost a po dosažení cíle svůj tým dostatečně za jejich snahu odmění. Odměna jak víme, je nejlepší motivace.

Šikana je přímé fyzické, verbální, emocionální nebo finanční zneužívání jiné osoby. Lidem, kteří mají sklony veřejnému zastrašování ostatních a k ponižování zaměstnanců nemají mozková centra, která jsou rozhodující pro svědomí, soucit, zodpovědnost a spolupráci (viz kniha „Hadi v oblecích, aneb Psychopat jde do práce“ od Roberta D. Hareho a Paula Babiaka). Tito lidé nerespektují členy týmu, neznají hodnotu lidské práce ani vděčnost. Pokud s takovým člověkem pracujete, pak si nejprve ujasněte, zda jste v práci spokojeni a pak si popřípadě najděte práci jinou.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: ratch0013



Související články:

Mobbing a bossingJak dosáhnout úspěchuPotřeba sounáležitosti a láskyJak zjistíte, co chcete?, Jak dojít k cíli,Dovednosti úspěšnýchManažerská autorita, Vlastnosti manažerůJste připraveni na vedoucí pozici

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení