vše pro hotely a restaurace

Inspirace pro spravu socialnich sitiKde brát inspiraci pro správu sociálních sítí

Marketingoví manažeři věnují hodně času udržení kontaktu s klienty na sociálních sítích. Záleží na tom, na jakou firmu, hotel nebo restauraci se díváme, ale v průměru správnou sociálních sítí stráví firma 10-20 hodin týdně.

Jak udržet sledovanost profilu, aniž by vám došla inspirace?

Kdo je cílové publikum, a proč aktivitu na vašem hotelovém profilu sledují, obvykle víte. Dobré je také zjistit, kdo a proč na vaše profily přichází, zda jsou to hosté, kteří ve vašem hotelu již bydleli, nebo ti, kteří teprve přijet chtějí. Podle toho můžete střídat oblíbená témata nebo akce. Zjistěte si, které informace jsou pro ně důležité.

Pravidelně analyzujte statistiky, abyste zjistili, jaké příspěvky jsou oblíbené a pro hosty zajímavé. Zjistěte, v jaké dny v týdnu a v jakém čase získávají vaše aktualizace největší dosah, a kdy s vámi uživatelé a fanoušci nejvíce komunikují. Pamatujte si, že ideální doba se liší v závislosti na platformě, takže to, co funguje nejlépe Facebooku, nemusí fungovat na Blogu nebo Twitteru.

Ujistěte se, že věnujete dostatečnou pozornost také obsahu, který publikujete. Příspěvky, které obsahují obrázek nebo video, získávají mnohem více liků a komentářů. Na komentáře odpovídejte pravidelně a včas. Pokud vymýšlíte a zveřejňujete obsah v časové tísni, můžete časem získat pocit, že nevíte, co svým fanouškům ještě sdělit.

Jak neztratit inspiraci?

Nejlepší obrana proti ztrátě inspirace je zvýšená interakce s fanoušky. Klienti sami vás budou inspirovat, pokud s nimi budete pravidelně komunikovat.

Některé sociální platformy umožňují uživatelům automaticky zveřejňovat obsah v předem stanovenou dobu v budoucnosti. Použít také můžete aplikace na správu sociálních médií třetích stran, jako je například Buffer  nebo Sprout Social. Příspěvky si však musíte připravit do zásoby, ale ne na dlouhou dobu. Pokud byste ignorovali sociální média několik týdnů. Vaši fanoušci by si toho mohli všimnout.

Autor: Dana Petrunčíková



Související články:
Jak zvýšit dosah příspěvků na FBUživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictví

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení