vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky z hotelového světa a hotelnictví celkově.

Jste nadšeni svou prací?

Angažujete se v práci s nadšením? Angažovanost se dá definovat jako nadšené zapojení. Kolik z vás se každý den zapojuje do práce s nadšením? Práce v hotelnictví je zejména v sezóně velmi vyčerpávají. I když nás baví sebe víc a ráno jdeme do práce s nadšením, večer chodíme domů vyčerpáni, bez nálady a bez energie. […]
Čtěte více »

Umíte klást otázky?

Komunikační dovednosti: formulování otázek Podle J.W. Vander Zandena je komunikace proces, jímž lidé předávají informaci, ideje, postoje a emoce jiným lidem. Latinské slovo communicare znamená „činit něco společným“ jinými slovy něco sdílet. Čím lépe dokážeme s ostatními komunikovat, tím snáze se domluvíme. Schopnost domluvit se, je klíčem úspěchu ve všech oborech.  Co je základem komunikace? […]
Čtěte více »

Hotelové video

Proč potřebujete hotelové video? Video je jedním z nejdůležitějších marketingových a PR nástrojů, kterým můžete velmi přesně ukázat hotel, restauraci a poskytované služby. Lidé z něj mnohem lépe pochopí, co mohou očekávat. Videa jsou oblíbená zejména pro obsah, kterým vyjádříte více než obrázky nebo 3D prohlídkou, protože videa vzbuzují v lidech pocity. Je to tím, […]
Čtěte více »

Komunikační dovednosti - Zpětná vazba

Zpětná vazba = zdroj informací Wikipedie říká, že zpětná vazba je proces v komunikaci, při kterém příjemce sdělení shromažďuje informace a následně je vyhodnotí. Jedná se v podstatě o výměnu informací. Dělí se na vstupy a výstupy. Příjemce informace by měl získat konkrétní komentář a odpovídající závěry, protože zpětná vazba je užitečná pouze v případě, […]
Čtěte více »

Jste neustále unaveni

Co dělat, když se cítíte neustále unaveni Práce ve službách, v hotelech a restauracích je vyčerpávají. Pokud však únava nekončí ani o dovolené nebo po sezóně a když nepomáhají žádné relaxační procedury, pak vaše únava může mít hlubší příčinu. Co je nejčastější příčinou únavy? Nedostatek spánku. Pro dobrou funkci mozku potřebuje dospělí člověk spát 7 […]
Čtěte více »

Představy hotelových hostů

Představy hostů se často neshodují s realitou To, že host dojde na pokoj a za pár minut je zpět s tím, že chce vyměnit pokoj je celkem běžný jev. Často od hostů slyšíme: „Já vím, že prudím, ale já v tom pokoji prostě spát nebudu!!“ Bylo nám jasné, že musíme zareagovat tak, aby byly uspokojeny […]
Čtěte více »

Velikonoční tradice

Velikonoční hotelová nálada Velikonoce stejně jako vánoční svátky jsou svátky křesťanské a proto se slaví v celém křesťanském světě. Každý národ si za uplynulá staletí vytvořil tradice, které více či méně úspěšně dodržují i dnes. I u nás velikonoční tradice a symboly máme a často je používáme v hotelech a restauracích k oslavě svátků jara […]
Čtěte více »

Plán pro webové stránky

Jak vytvořit plán pro hotelový web Technologie se neustále mění a díky tomu web stárne. Musíte jej od začátku plánovat tak, aby mohl být snadno upravován a optimalizován, a aby byl co nejdéle hodnotný jak pro vás, tak pro vaše klienty i pro roboty. Časem zjistíte, že stránky padají z pozic, a že je pro […]
Čtěte více »

Jak sebevědomě komunikovat s hostem

Jak zvýšit sebedůvěru při rozhovoru s hostem Stejně jako všechny ostatní dovednosti, tak i zdravé sebevědomí se dá naučit, procvičit a zvládnout. Jakmile jej získáte, změníte ve svém životě celou řadu věcí k lepšímu. Zdravé sebevědomí totiž potřebujeme prakticky neustále zejména v rozhodovacím procesu. Znáte ty chvíle, kdy jste konfrontováni s nepříjemnou skutečností například s […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení