vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky z hotelového světa a hotelnictví celkově.

Techniky rozhodování

Metody a techniky rozhodování Při rozhodování se využívají různé techniky jako jsou analýza, indukce a dedukce. Indukce vychází ze současných vědomostí a z těch se odvozuje tempo a směr vývoje, předvídá se buď pomocí shodnosti (předpokládáme, že situace přetrvává beze změny delší časové období) nebo pomocí extrapolace (předpokládáme změny, ale ustálený vývojový trend), dedukce nevychází […]
Čtěte více »

Proč najímat zkušené pracovníky

Potřebujeme zkušené zaměstnance? V hotelech je trend najímat mladé a nezkušené lidi, protože jim stačí nižší plat a pokud se dobře zaučí, pak budou časem dostatečně vyhovující pro danou pozici. Pro studenty a brigádníky je tato práce první pracovní zkušeností a někteří z nich k tomu tak přistupují. Je to pro ně první práce, určitě […]
Čtěte více »

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Jak udržet pozornost

Umění soustředit se Se soustředěním mají největší problém děti. Dospělí člověk už by měl udržet pozornost minimálně 30 – 50 minut. Pracujete-li však v hotelu nebo v restauraci na úsecích, kde na vás často mluví více lidí současně a ještě do toho zvoní telefon, je umění soustředit se velmi potřebné, abychom eliminovali chybovost a tím […]
Čtěte více »

Chcete mít kvalitní tým?

Jak vybudovat kvalitní tým Prvním krokem ke správnému vedení lidí je naučit se řídit sami sebe. Máte-li tým složený aktivních a schopných jedinců, pak vy musíte být ta osoba, která rozpozná a maximálně využije jejich přednosti a potlačí jejich slabiny. Jenom tak váš tým dosáhnete lepších výsledků. Naučte se „mít na lidi čich“. Rozpoznání jejich […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Jak se stát oblíbeným

Jak být oblíbeným členem týmu Všichni chceme být sami sebou a současně chceme uspokojit svou potřebu sounáležitosti. Chceme někam patřit – být součástí něčeho většího. Pracujete-li v hotelu nebo v restauraci zejména ve styku s veřejností, pak nemůžete být zrovna introvertní. Musíte být zdravě sebejistí, protože právě to vám pomáhá v komunikaci s klienty, zákazníky […]
Čtěte více »

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Preference zákazníků

Co klienti upřednostňují? Nabízíte-li ubytovací a stravovací služby, pak je pro vás pochopení preference zákazníků velmi důležité. Pochopíte-li, co klient preferuje, pak můžete předvídat jeho představy a očekávání a tím maximalizovat jeho spokojenost s poskytovanou službou. Nejprve si tedy zjistěte, jaké skupiny lidí, se u vás nejčastěji ubytovávají a stravují. Co musíte o klientech zjistit? […]
Čtěte více »

Proč uveřejňovat PR články

Proč uveřejňovat PR články Hodnotu webových stránek (pagerank) určuje hodnotný obsah, neustálá aktualizace webu a návštěvnost. Pokud tedy průběžně na webových stránkách hotelu pracujete a aktualizujete veškeré informace, pak je potřeba pracovat také na zvyšování návštěvnosti. Návštěvnost se zvyšuje pomocí sociálních sítí, investic do placených kampaní ve vyhledávačích (PPC – Pay Per Click) a uveřejňováním […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení