vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky z hotelového světa a hotelnictví celkově.

SEO v roce 2018

Co nového v optimalizaci webu Tak je tu nový rok, nové trendy, nové styly nová předsevzetí. Naštěstí v oblasti SEO bude vše při starém. Alespoň v nejbližší době. SEO experti se shodují na tom, že jediná významná novinka je hlasové vyhledávání, které se bude během roku 2018 zlepšovat ve všech světových jazycích. I nadále se […]
Čtěte více »

Jak dosáhnout úspěchu

Jak se naprogramovat k úspěchu Přemýšleli jste někdy, jaký je rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem je? I když existuje mnoho faktorů, podílejících se na úspěchu, výzkum ukazuje, že největší podíl na svém úspěchu máme my sami. Naše podvědomí je překvapivě silné. Pokud věříme v něco dost silně, bude náš mozek dělat všechno možné, aby to […]
Čtěte více »

Jak získat sebedůvěru

Jak se můžete stát jistější v tom, co děláte Je na Vás v hotelu kladena větší odpovědnost a nejste si jisti, zda tuto odpovědnost zvládnete? Chcete být člověkem, který není sužovaný pochybnostmi a nejistotou o svých schopnostech? Získejte důvěru sám v sebe. Lidé se nerodí s jistotou; to je něco, co se naučili. Pokud jste […]
Čtěte více »

Kdo je workoholik?

Co je to workoholismus? Workoholismus je závislost na práci. Když uděláte něco dobře, zažíváte chvíle blaha. Po tom co to jednou zažijete, začnete automaticky dělat všechno pro to, abyste jej zažili znovu. Když se vám v práci něco podaří a budete za to odměněni, zažijete tento pocit a ten je spouštěčem závislosti na práci. Začnete […]
Čtěte více »

Změny v chování spotřebitele v posledních 20 letech

Jaké to bylo před rokem 2000? Pamatujete si jaké to bylo před 20 lety? Rok 1997 byl zlomový zejména díky příchodu internetu do českých hotelů, firem a domácností. V té době si lidé kupovali zájezdy pouze v cestovních kancelářích (CK) a vybírali si je v katalozích. Osobně si pak došli zájezd zaplatit do nejbližší CK […]
Čtěte více »

Umíte klást otázky?

Komunikační dovednosti: formulování otázek Podle J.W. Vander Zandena je komunikace proces, jímž lidé předávají informaci, ideje, postoje a emoce jiným lidem. Latinské slovo communicare znamená „činit něco společným“ jinými slovy něco sdílet. Čím lépe dokážeme s ostatními komunikovat, tím snáze se domluvíme. Schopnost domluvit se, je klíčem úspěchu ve všech oborech.  Co je základem komunikace? […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

SEO živé nebo mrtvé?

Má SEO budoucnost? Často slyším, že je SEO mrtvé, a že už není potřeba. Faktem je, že vznikají neustále nové stránky, e-shopy, blogy a zahlcují internetovou síť informacemi. Aby roboti s tohoto množství informací vyfiltrovali tu nejrelevantnější, týkající se klíčového slova, bude podle mého názoru vždy potřeba stránky optimalizovat. Je pravda, že celá řada SEO praktik […]
Čtěte více »

Zaměstnanecké benefity

Zaměstnanecké výhody, neboli benefity Na rozdíl od mezd a platů nebývají benefity obvykle vázány na výkon pracovníka. Někdy se však při jejich poskytování přihlíží k funkci, k postavení pracovníka v hotelu, k době zaměstnání a zásluhám. Důležitým faktorem při rozhodování vedení o poskytování zaměstnaneckých výhod je otázka, do jaké míry umožnit volitelnost a přizpůsobivost benefitů […]
Čtěte více »

Co úspěšní lidé nikdy nedělají

Co mají společného úspěšní lidé? Člověk může být úspěšný ve své práci, při sportu, mezi přáteli i koníček vás může dovézt k úspěchu. Všichni úspěšní lidé mají jedno společnou touhu uspět. Ta je nutí nikdy se nevzdat. Kdo jsou úspěšní lidé? Úspěšní lidé jsou ti, které ostatní žádají o radu. Celá řada z nich zažila nejen úspěch, […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení