vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům nabízí databázi dodavatelů veškerého hotelového zařízení, vybavení hotelových pokojů a restaurací.

Vybavení je vizitkou hotelu

Komfortní nocleh patří k základním požadavkům hosta Hotelovému textilu a vybavení pokojů připisují majitelé ubytovacích provozů velkou důležitost. Vhodně zvolené zařízení interiéru může ovlivnit celkovou spokojenost hosta a jeho následné rozhodnutí, zda se do hotelu nebo penzionu ještě někdy vrátí, nebo jej doporučí. Snad pro každého hoteliéra je důležité, aby byl klient spokojený, proto je […]
Čtěte více »

Ozvučení hotelů a restaurací

Jak na ozvučení hotelů a penzionů Na ozvučení v hotelech nebo penzionech se většinou zapomíná. Problém nastává při prvotní potřebě ozvučení restaurace. Řeknete si „vždyť stačí vybrat nějaké ty bedýnky do restaurace“. Ale když se nad tím vším zamyslíte, zjistíte, že není prostoru, kde by zvuk měl chybět. Konkrétní rady a návrhy najdete na této […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

Životní pojištění ano či ne?

Proč uzavřít životní pojištění? Důvodů je celá řada. Ten nejdůležitější je možnost plnění vašich závazků, cílů a snů. Jinými slovy si pojišťujete peníze, které jste ještě nevydělali. Dalším důvodem pro uzavření životního pojištění je možnost zajištění svých blízkých, kteří jsou na vás závislí, v případě úrazu či smrti. Je třeba si uvědomit, že výpadek příjmu […]
Čtěte více »

Fotografie pro sociální sítě

Jaké fotky na sociální sítě? Fotografie pro sociální sítě jsou jiné než fotografie pro webové stránky. Představte si, že nalákáte followery na krásné architektonické fotografie zobrazující romantickou atmosféru hotelu. Těch však nemáte tolik, takže za pár týdnů začnete přidávat fotky ze zákulisí hotelu vyfocené mobilním telefonem. Nebudou-li dostatečně kvalitní, tak se tím se připravíte o […]
Čtěte více »

Kvalitní fotografie hotelových pokojů

Jak získat kvalitní fotografie? Nafocení celého hotelu je finančně náročné. Mnoho hotelů proto volí focení po částech nebo dofocení jen renovovaných prostor. Pokud se nechystáte hotel přefotit celý, pak je možné to fotit jej postupně. S fotografem dohodnete focení určitých částí. Důležité je však, aby se držel stejného stylu jako fotograf předchozí. Kvalitní fotografie jsou investice, […]
Čtěte více »

Jak si pojistit majetek

Jak si pojistit svůj majetek? Nechcete přijít o střechu nad hlavou? Pak musíte mít pojištění majetku. Jeho součástí je krytí rizik spojených se škodami na majetku způsobené poškozením, zničením či odcizením anebo ztrátou. Rizika se dělí podle toho, jak dochází k jejich vzniku. Přímé věcné škody jsou způsobené havárií, živelnou pohromou, vandalstvím nebo odcizením. Jak si […]
Čtěte více »

Jak vybrat kvalitního fotografa

Jak na výběr fotografa? Vybrat správného fotografa pro hotel není snadný úkol. Všichni víme, že fotografie je důležitým prodejním nástrojem. Prostřednictvím fotografie prodáváme hotel nejen na webových stránkách, na rezervačních systémech, ale zákazníkům partnerských cestovních kanceláří. Proto musí být fotografie velmi kvalitní. Investice do fotografií je základem celkové prezentace ubytovacího zařízení a restaurace. Fotografie je […]
Čtěte více »

Jak najít dobrého řemeslníka

Údržba hotelu a restaurace Velké hotely zpravidla zaměstnávají řemeslníky a údržbáře na hlavní pracovní poměr. Malým hotelům, penzionům a restauracím se údržbář na plný úvazek nevyplatí. Přesto je potřeba neustále měnit žárovky, čistit neodtékající odpady, malovat pokoje, čistit koberce nebo opravovat nábytek. Malíři, lakýrníci, truhláři, elektrikáři, instalatéři, topenáři a další odborní řemeslníci jsou v hotelu […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení