vše pro hotely a restaurace

Věrnostní programChcete, aby se k vám hosté vraceli?

Věrnostní (loyalty) program je nejúčinnější nástroj, jak si udržet stálého hosta. V rámci standardu hotelového řetězce jsou benefity, které hotel stálým hostům poskytuje přesně dané. Jste-li malý hotel, penzion nebo restaurace, můžete si vytvořit vlastní věrnostní program. Klient když nasbírá dostatečné množství bodů, si za ně může vybrat službu nebo dárek. Není vždy nezbytně nutné do programu a benefitů investovat vysoké finanční prostředky. Vše závisí na celkové zaplacené částce za služby.

Co lze nabídnout klientovi zdarma?

• Úsměv a vstřícnost
• Dřívější příjezd (early check-in)
• Pozdní odjezd (late check-out)
• Parkování v areálu hotelu nebo penzionu zdarma
• Úschovu zavazadel, lyží, horských kol
• Vstup do fitness centra

Co lze stálému klientovi nabídnout s minimálními náklady?

• Welcome drink – nápoj při příjezdu (káva, čaj, sklena vína či piva)
• Láhev minerální vody na pokoji
• Talířek se sezónním ovocem
• Připojení na internet
• Suvenýry s logem hotelu (psací potřeby, kosmetické produkty, hrneček, vánoční ozdoba, pantofle, osuška)
• Vstup do bazénu, ve kterém musíte vodu ohřívat i pro ostatní klienty

Co poskytnout opravdu častým hostům?

• Transfer hotelovým taxi (z/na nádraží, letiště, do hostem určené destinace)
• Vstup do wellness centra (bazén, sauna, pára, posilovna, vířivka)
• Masáž dle výběru
• Večeře v hotelové nebo partnerské restauraci (pro 1 nebo 2 i více osob – podle počtu nasbíraných bodů)
• Dárkový poukaz na služby pro své blízké
• Vstupenku do divadla, opery, na koncert, do zoo
• Přenocování zdarma (počet přenocování je určen počtem nasbíraných bodů

Většina hotelových systémů má modul pro věrnostní programy. Pokud jste malý penzion nebo restaurace, která takový modul nemá, pak jej snadno nahradí tištěná kartička, kde se počet přenocování nebo obědů v restauraci zaznamená. Jenom nezapomeňte tuto kartičku označit adresou, logem hotelu, razítkem a podpisem při každém placení za pobyt nebo služby, aby v budoucnu nedošlo k nedorozumění. Dalším důvodem je propagace a hotelový marketing. Nejúčinnější propagace je totiž dobré hodnocení a doporučení od spokojeného hosta.

Napište nám do komentáře, jaké benefity poskytujete svým stálým hostům.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Jeanne Claire Maarbes



Související články:

 Hotelový profil na Tripadvisoru Hotelový profil na Facebooku Hodnotící systémy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení