vše pro hotely a restaurace

Hotelove barvyJakou barvu má mít hotelové logo?

Barvy nás obklopují a aniž si to uvědomujeme, mají vliv na naše podvědomí. Jak  na nás barvy působí zkoumala celá řada vědců. Faktem je, že výklad barev a jejich spojení s emocemi je individuální, neboť význam barev je úzce spjat se sociokulturními vlivy, v nichž žijeme a s osobními preferencemi.

Pravda také je, že barvy ovlivňují naši náladu, pocity i fyzickou a duševní pohodu. Barva stěn v interiéru činí pokoj útulný, umocňuje jeho atmosféru.

Každý bytový architekt i malíř pokojů potvrdí následující tvrzení:

• Modrá barva uklidňuje a zmírňuje nervozitu, neklid a poruchy spánku, je však vnímána jako barva studená.
• Zelená barva v interiéru vyvolá pocit spokojenosti a uvolnění.
• Bílá barva interiéru navozuje pocit čistoty a vzdušnosti
• Béžová barva v kombinaci s růžovou, hnědou nebo fialovou vyvolává pocit volnosti
• Světlé odstíny okru a žluté spolu se dřevem působí teplým dojmem
• Oranžová barva povzbuzuje
• Červená podporuje chuť k jídlu
• Hnědá vyjadřuje bezpečí
• Černá barva v interiéru zužuje prostor

Abychom hotelové hosty maximálně pozitivně naladili, vyvolali v nich pocit klidu a bezpečí, pak je potřeba velmi pečlivě zvolit barvy hotelových pokojů, restaurace i ostatních prostor. Aby si klient hotel a restauraci oblíbil a zapamatoval, a stal se tak stálým zákazníkem je potřeba mu kromě pohodlí poskytnout:

Kvalitní služby
Věrnostní program
• Snadno zapamatovatelný název
• Snadno zapamatovatelné logo

Logo je důležitým nástrojem marketingu při budování značky a dobrého jména hotelu.

Jakou barvu pro logo hotelu zvolit?

Například zelená barva vyzařuje klid a uvolnění není proto zrovna nejvhodnější pro logo, které si má člověk spojit s „akcí“ pobytem v hotelu. Bílá barva také není nejvhodnější. Pokud budete logo vkládat na propagační materiály, musíte počítat s tím, že pod bílé logo musíte zvolit barevný podklad. Zde se objevuje další problém a to jakou barvu zvolit pod logo. Jednodušší tedy bude zvolit správnou barvu pro hotelové logo.

Pro zvolení správné barvy pro logo nebo barevných kombinací vám pomůže Color Emotion Guide:

Barva pro logo

 Pro grafický návrh loga požádejte o pomoc renomovaného grafika.

Autor: Dana Petrunčíková Zdroj: TheLogoCompany Foto: TheLogoCompany a njaj



Související články:

Hotelový marketing

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení