vše pro hotely a restaurace

Hodnoceni ve vyhledavacichViditelnost hodnocení ve vyhledávačích

V posledních letech se on-line hodnocení hotelů stalo neuvěřitelně populární. On-line hodnocení zákazníků je  silný nástroj, který ovlivňuje konečné rozhodnutí klienta, zda si u vás rezervaci udělá. Vytvoří si určitou představu a pak hodnotí, popisuje své pocity a uveřejňuje fotografie. Hotely se s tím naučili žít a snaží se poskytovat co nejlepší služby, aby  online hodnocení bylo pozitivní a co nejlepší.

Kolik lidí hodnocení čte?

Statistiky ukazují, že téměř 90% klientů čte hodnocení hotelu proto, aby si udělali obrázek o kvalitě nabízených služeb. Uvedené číslo je alarmující zvláště pro ty hotely a restaurace, které to hodnocení nemají zrovna nejlepší.

Proč je hodnocení tak snadné ve vyhledávačích najít?

Hodnocení se stalo synonymem pro osobní doporučení. Pro hosta je snadné napsat hodnocení na Booking nebo na Tripadvisor zvláště v případě, že se službami nebyl spokojen. Pod vlivem emocí si rychle možnost najde. Jak? Snadno. Zadá do vyhledávače klíčové slovo „hodnocení hotelu“. Na prvních pozicích se zobrazí Tripadvisor, Booking, HolidayCheck a řada dalších.

Tyto portály jsou natolik gigantické a kvalitně optimalizované, že na prvních pozicích budou vždy, ať je hodnocení pozitivní nebo negativní. a tyto přidané recenze se budou zobrazovat vždy, když někdo hledá pro vaše podnikání. Hodnocení lze do jisté míry ovlivnit, ale klíčová je vždy kvalita poskytovaných služeb.

Co dělat pro zlepšení online hodnocení?

Ať už je hodnocení pozitivní či negativní, nejdůležitější je pravidelná komunikace s těmito klienty. Potenciální zákazníci si pak podle této komunikace vytvoří vlastní názor. Hodnocení lze do jisté míry ovlivnit přes online aplikace, přes které zjistíte již během pobytu v hotelu, zda je host se službami spokojen. Není-li, musíte to napravit ještě před jeho odjezdem.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články: 

Lživé komentářeZábavná hodnocení,  Jak ovlivnit hodnoceníJak sledovat hodnocení Jak uspokojit hotelové hosty Proč reagovat na recenze na Tripadvisoru

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení