vše pro hotely a restaurace

expedia-logoExpedia, Travelocity a Lastminute

Další změny ve vlastnictví Lastminute. Na konci ledna definitivně koupila Expedia rezervační systém Travelocity, jehož součástí je již celé roky rezervační systém Lastminute.com. Tak jak velcí hráči skupují malé systémy, počet velkých lídrů na internetovém trhu se postupně snižuje. Dobrá zpráva pro nás je, že časem nebudeme muset platit za Channel Managery, protože správa extranetu jednoho systému nám zajistí prodej na celé řadě dalších.

Kdo jsou hlavní hráči?

1. Priceline a její Booking.com

2. Expedia, pod kterou patří Hotels.com, Venere, Wotif, Travelocity a Lastminute.com, ClassicVacations, CitySearch a další

3. Orbitz a jeho eBookers, CheapTickets, HotelClub, Ratestogo, Asia-Hotels – mimochodem také momentálně na prodej

Jaký bude další vývoj?

Jenom čas ukáže, jakým směrem se bude vyvíjet internetový prodej v cestovním ruchu.  Zatím ještě nějakou dobu budou fungovat menší regionální rezervační systémy jako například Hotel.cz, který také díky systému Previo spojuje celou řadu dalších menších rezervačních systémů. Důležitá bude optimalizace těchto systémů. Pokud budou ve vyhledávačích a na sociálních sítích dostatečně viditelné, pak si je uživatelé najdou. Budou-li současně také uživatelsky jednoduché, pak si své zákazníky získají.

Autor: Dana Petrunčíková Foto:  Expedia logo



Související články:

Expedia koupila Wotif, SEO živé nebo mrtvé?, Sociální média jako nástroje PR

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení