vše pro hotely a restaurace

GTAlogoJak probíhá boj s agentem z GTA

S blížícím se koncem roku nastává čas prodloužení partnerských smluv a tím i boj s agentem z GTA, který vyžaduje tak zvané exkluzivní ceny. To takové ceny, které jsou podstatně nižší, než jsou smluvní ceny ostatních partnerů. Tyto ceny vyžaduje agent z GTA tak urputně, že je schopen jít až daleko za hranice slušného chování. Když mu v hotelu čelí slabší povaha, velmi často se psychologickým nátlakem a výhrůžkami nechá dotlačit k podpisu velmi nevýhodné smlouvy.

Agent z GTA už dokonce zachází tak daleko, že obchází nás, co jsme za prodej pokojů zodpovědní, a vnucuje se na schůzku s člověkem, který se online prodeji nevěnuje neustále a to řediteli hotelu. Vám tedy nezbývá nic jiného, než trpělivě nadřízenému vysvětlit o čem online prodej je, jak funguje cenová parita a ukázat mu nevýhody „Exkluzivních cen“.

Jaké ty nevýhody exkluzivních cen pro GTA jsou?

  • Přestanou chodit rezervace od ostatních partnerů, protože všichni začnou vaše pokoje nakupovat za nižší cenu u GTA
  • Ostatní partneři začnou vyžadovat stejnou cenu a začnou vyhrožovat, že ukončí spolupráci
  • Z rezervačních systémů začnou chodit parity issues a ty největší systémy mohou zrušit vaši online prezentaci
  • Když pak tuto exkluzivní cenu ostatním partnerům dáte, pak se sníží průměrná cena a tím tržby

My všichni máme v hotelu roční plán tržeb, který je potřeba splnit a někteří z nás mají za toto splnění nějaké prémie či bonusy. Předem si tedy uvědomte, kam tyto bonusy půjdou, až zase podepíšete „exkluzivní smlouvu“ s GTA. A až jednou díky GTA ten plán tržeb nesplníte a roční prémie nedostanete, tak si všimněte, v jakém autě jezdí agent z GTA.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Logo GTA



Související články:

Cenová parita a GTA Cenová parita na rezervačních systémech

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení