vše pro hotely a restaurace

Jak vybrat e-mailingový nástroj

E-mailing je vysoce efektivní marketingový nástroj za velmi nízkou cenu. Umožní vám rychle poslat e-mailové zprávy každému člověku na vašem seznamu. E-mailingové nástroje jsou velmi kvalitní a dnes již cenově přijatelné. Mají přívětivé administrační rozhraní, nabízí spoustu grafických šablon i jejich úpravu, řada funkcí je automatická a součástí jsou i analytické nástroje pro měření vyhodnocování úspěšnosti kampaní.

Nejdůležitější potřebné funkce nástrojů pro e-mailing

  1. Grafické šablony a možnost je editovat ideálně tak, jako byste psali ve wordu s možností vkládáni libovolných obrázků a dalších komponentů jako je anketa, dotazník, odpočítávání konce akce nebo funkční rezervační tlačítko. Možnost náhledu v prohlížečích je dobrou pomůckou.
  2. Nástroj, kterému rozumíte. Pokud si nejste jisti, že zvládnete práci s nástrojem v angličtině, zvolte nástroj český, nebo s českou podporou.
  3. Nástroj musí umožnit propojení s vaším hotelovým systémem a jeho databází klientů
  4. Automatické rozesílání mailů, například přání k narozeninám
  5. Automatické akce na základě neotevření mailu nebo otevření mailu a kliknutí na odkaz
  6. Oslovení (personalizace) a skloňování jsou také nezbytně nutné
  7. Možnost vytváření segmentů a sledování statistik jednotlivých segmentů
  8. Možnost odeslání testovacích mailů
  9. Měření úspěšnosti kampaní
  10. Automatický pravidelný reporting
  11. Možnost přiložení přílohy
  12. Modul pro sledování statistik
  13. Funkci A/B testování (porovnání dvou kampaní)
  14. Možnost odhlášení odebírání mailů s důvodem, proč odhlašuje odběr.
  15. Import HTML kódu
  16. Export dat do excelu apod.

Dále potřebujete někoho, kdo vám správně propojí e-mailingový nástroj s hotelovým systémem

Na co při e-mailingu nezapomenout?

  • Správné načasování kampaně zvláště posíláte-li maily svým zahraničním klientům.
  • Přizpůsobit maily podle jednotlivých segmentů, protože každý segment má jiné očekávání a potřeby.
  • Kontrolujte neustále nastavení automatických mailů, aby nedošlo k rozeslání nežádoucích mailů.
  • Plánujte e-mailové kampaně tak, abyste klienty nezahltili.
  • Sledujte a provádějte měření úspěšnosti kampaní.
  • Testujte e-mailing na různých zařízeních včetně těch mobilních.

Úspěšný je e-mailing ve chvíli, kdy správně rozpoznáte své segmenty (cílové skupiny) a pošlete jim ve správný čas správný e-mail s kvalitním obsahem a zajímavou nabídkou.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související  články:

Úspěšný e-mailingJak na e-mailingE-mailing jako marketingový nástroj, Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň, Marketingové aktivityObsahový marketing,Inbound marketingTipy pro prodejní strategieInspirace pro správu sociálních sítí

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení