vše pro hotely a restaurace

Emailing a mobilni telefonyKontrolujete doručené e-maily v telefonu?

Se vzrůstajícím počtem uživatelů smartphonů je jasné, že jsou chytré telefony používány stále častěji také pro přečtení e-mailu. Zahraniční statistiky ukazují, že například ve Velké Británii bylo v roce 2014 celkem 62% všech e-mailů otevřeno na mobilním zařízení a 21% na pracovní ploše počítače. V USA to bylo 48% z mobilních telefonů a 25% z plochy PC. Z tohoto důvodu je třeba upravit šablonu mailu tak, aby byl dobře čitelný i na mobilu.

Faktory ovlivňující otevření a přečtení mailu

Důležitým faktorem ovlivňující přečtení mailu je jejich četnost. Neměli bychom přílišnou frekvencí e-mailů klienta obtěžovat. Tím bychom dosáhli pouze toho, že naše maily klient vymaže. Je třeba si také uvědomit, že většina uživatelů mobilních telefonů má nastavený zvuk příchozí zprávy a to, že nejsme jediní, kdo informuje veřejnost o novinkách. Klient dostává desítky mailů denně a není tak těžké pochopit, proč jsou časté e-maily nepříjemné zejména v případě, že nejsou pro klienta důležité.

Nastavit frekvenci mailů je vždy obtížné. Na jedné straně nechceme, aby byly pro příjemce příliš otravné, ale na druhou stranu je nutné se neustále připomínat a lákat na nové akce pořádané v hotelu nebo v restauraci. Faktem také je, že řada klientů nečte celou zprávu. Některá informace uvedená v mailu může klientovi uniknout. To je důvod, proč navazující e-maily jsou někdy způsob, jak osvěžit klientovu paměť.

Dalším faktorem je relevance nabídky. Restaurace mají oproti hotelům výhodu, protože lidé jedí stále, takže častěji zasílaná nabídka zajímavého menu může být dostatečně důležitá, zatímco e-mail nabízející slevu na ubytování v hotelu nemusí být v dané chvíli pro člověka podstatná.

Co zvýší úspěšnost e-mailové kampaně?

Zajímavou technikou je odpočítávání (například do začátku akce). To je jedním z nejjednodušších a nejefektivnějších způsobů, jak zvýšit účinnost e-mailu v reálném čase. Poskytuje pocit naléhavosti a vede k nárůstu počtu otevřených mailů. Stačí jen vložit HTML kód do mailové šablony.

Aby e-mailová kampaň byla úspěšná a klient z mailu přešel na webové stránky a udělal si rezervaci je nezbytně nutné, aby i stránky byly optimalizované pro mobilní zařízení.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

E-mailing jako marketingový nástroj, Jak vyhodnotit e-mailingovou kampaň, Hotelový marketing

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení