vše pro hotely a restaurace

duvera-primych-zakaznikuJak získat důvěru zákazníků?

Chcete získat maximum přímých zákazníků? Pak vezměte na vědomí, že lidé kupují od těch, kterým důvěřují, a důvěru zákazníků si musíte získat. Všichni víme, že každý hotel musí mít dobré hodnocení na Bookingu a na Tripadvisoru. Ale co webové stránky? Řada kvalitních hotelů na svých webových stránkách zobrazuje hodnocení z Tripadvisoru, někdo má booking engine, která má modul administrace recenzí a tím si hodnocení reguluje.

Opravdu stačí převzít hodnocení?

Pokud ho máte velmi dobré, a máte malý hotel, který si dokážete snadno obsadit, tak ano. Bojujete-li s obsazeností, zejména po sezóně, pak byste měli mít něco v záloze. Ideálně persony, které představíte na sociálních sítích. Ty vytvoří poutavý příběh, ve kterém vylíčí své zkušenosti s vaším hotelem.

Příběhy musí být zábavné, poutavé a hlavně upřímné. Nemusí být vždy formou článku, může to být klidně i video, ale musí mít kvalitní obsah a musí zapůsobit na city vašich budoucích klientů, kteří se teprve rozhodují, jestli k vám pojedou. Musí je inspirovat a dovést až k dokončení rezervace pokoje.

Jak na to?

Všichni návštěvníci vašich stránek jsou vašimi potencionálními klienty. Ve videích i v článcích musí vidět, jak jsou pro vás důležití.

  • Ukažte jim, že se o každého svého hosta staráte tak, jako by to byla filmová hvězda.
  • Když jim slíbíte, že se u vás budou mít jako v ráji, pak se u vás musí mít jako v ráji.
  • Jednejte s nimi čestně a poctivě. To co si přečtou na stránkách, uvidí na fotkách nebo ve videu pak musí také vidět ve vašem hotelu.
  • Vytvořte si kvalitní věrnostní program.

Než si získáte jejich důvěru, tak to nějakou dobu trvá. Musíte vytrvat, ale trpělivost růže přináší, a ti, jejichž srdce si získáte, se k vám budou vracet.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: digitalart



Související články:

Jak reagovat na hodnoceníHodnocení ve vyhledávačíchLživé komentářeZábavná hodnocení,  Jak ovlivnit hodnoceníJak sledovat hodnocení Jak uspokojit hotelové hosty Proč reagovat na recenze na Tripadvisoru

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení