vše pro hotely a restaurace

Udrzujte dobre vztahyUdržujte dobré vztahy klienty

Každý ví, že dobré vztahy jsou klíčem k úspěchu. Bude-li se ve vašem hotelu klient dobře cítit, pak se určitě bude vracet. K dobré pohodě je potřeba nejenom kvalitní servis, ale také pohodlí a dobré vztahy. Požadavky klientů jsou nyní hodně odlišné, než tomu bylo před 10 leti lety. Udržet si stálého hosta je mnohem těžší. Pokud si ovšem dokážete vytvořit skutečný vztah, pak získáte stálého hosta.

Jak dobré vztahy vytvářet?

Vztah je o sdílení. V době pobytu hosta ve vašem hotelu se věnujte maximálnímu uspokojení jeho potřeb. Tím dosáhnete toho, že své dobré zkušenosti bude sdílet s ostatními na sociálních sítích. Označí-li pak ještě Facebookový profil vašeho hotelu, že se mu líbí, pak máte možnost s ním nadále smysluplně a účelně komunikovat.

Analyzujte aktivity návštěvníků stránek a přemýšlejte o tom, kdo jsou vaši klienti o co od vás očekávají. Aktivně aktualizujte informace na vašich webové stránce a na facebookovém profilu. S těmi aktivními komunikujte a nenechte je čekat na vaši odpověď. Ty neaktivní se snažte k aktivitě donutit například uveřejňováním her a soutěží.

Jak dobré vztahy udržet?

Snažte se síť svých fanoušků a klientů udržovat a maximálně rozšiřovat. Všichni mají vždy stejný zájem – dobře se najíst a vyspat. Budou-li se cítit skvěle, pak své pocity budou sdílet se svými přáteli – s vašimi potencionálními klienty. Nezapomeňte však, že své pocity budou sdílet i v případě, že budou negativní.

Ptejte se jich, co potřebují, co požadují a jakým způsobem jim můžete pomoci. Buďte kreativní a nabídněte víc, než očekávají. Když budou mile překvapeni, o to silnější zážitek si z vašeho hotelu odnesou.

Pamatujte, že čím více dáte, tím více dostanete.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: basketman



Související články:

Hotelový marketing, Obsahový marketing, Inbound marketing, Soutěž na Facebooku, Dosah příspěvků na FBDůsledky technologických změnPředstavy hotelových hostů, Zvyšující se nároky nebo nenasytnostJak na chronické stěžovatele, Agresivita hostůJak ovlivnit hodnocení

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení