vše pro hotely a restaurace

Co se bude dít v příštím roce?

Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v roce 2017 by se toto číslo nemělo výrazně zvýšit.

Sociální sítě a jejich statistiky budou hotely nadále využívat zejména pro analýzy chování uživatelů a zjišťování jejich preferencí. Schopnost analyzovat data bude nabývat na významu a hotely musí zapracovat získané poznatky do svých strategií.

Stále poroste oblíbenost AirBnB, kde se snoubí atraktivní ubytování s lokální kulturou, v jejímž středu se pak návštěvník ocitá. Standardní vybavení ubytovacích zařízení jako je TV, lednička, kuchyňka, dostupná rychlá WiFi zdarma je již normou.

Co více budou od hotelů klienti požadovat?

V tomto hektickém světě se lidé stále více koncentrují na zdravý životní styl a harmonii své mysli a duše. Budou tedy vyhledávat dobrodružství v přírodě stejně jako wellness pobyty. Zážitky budou stejně jako letos pro cestovatele nejdůležitější a stejně jako doposud budou očekávat, že jim hotel a cestovní agentury tyto zážitky zajistí a maximálně zpříjemní.

Aby hotel klienta přilákal, pak se musí prezentovat právě pomocí vyprávěných příběhů klientů, kteří už svou pozitivní zkušenost mají a rádi se s ní podělí s ostatními na sociálních sítích. Roste zejména obliba krátkých videí. Nebojte se tedy využívat vloggery a youtubery pro propagaci svých služeb.

Požadavky hostů na úroveň a kvalitu služeb i nadále porostou, a porostou rychleji než ceny těchto služeb.

Takže před nadcházející sezónou pořádně relaxujte a naberte síly na další náročnou sezónu v roce 2017.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Preference zákazníků, Využíváte správně sociální média?Obsahový marketingInbound marketingÚčel webových stránekJak psát texty pro web, Marketing v praxiSoutěž na Facebooku, Dosah příspěvků na FBPředstavy hotelových hostů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení