vše pro hotely a restaurace

Čištění koberců v hoteluČistota prostředí dělá dobré jméno

Čistota v hotelu a v restauraci je nejdůležitějším činitelem udržení úrovně a dobrého jména firmy, protože čisté prostředí vytváří celkový dojem z ubytovacího zařízení nebo restaurace. Každodenní úklid a bezchybná hygiena jsou základní podmínkou každé kategorie hotelu a stravovacího zařízení.

Jak náročná údržba čistoty je, určují použité materiály na podlahy, sedací soupravy a židle. Pokud máte v hotelu a restaurace módní podlahové krytiny jako plovoucí podlahy, dlažbu nebo vinyl, pak jejich údržba není tak náročná jako koberce. Vysoké náklady na čištění koberců, sedacích souprav, čalouněného nábytku nebo čištění čalouněných židlí, však zná většina ubytovacích zařízení a restaurací.

Nejnáročnější a nejnákladnější na čištění a údržbu jsou prostory pro pořádání společenských akcí, rautů, svateb, kde jsou koberce a čalouněné židle a současně se tam servíruje jídlo a podávají nápoje. Tak jak se doba akce prodlužuje, roste riziko znečištění hotelového zařízení a vybavení restaurace.

Pro snížení nákladů na čištění koberců a na čištění čalouněného nábytku je dobré využít outsourcingovou firmu. Máte-li malé prostory a počet židlí do dvou set kusů, pak je možné využít i fyzickou osobu, která tuto službu provádí na základě živnostenského listu. Tyto osoby zpravidla vlastní stejné čistící stroje, které jsou již běžně dostupné a svou práci odvedou stejně dobře jako firma s.r.o. nebo akciová společnost, která si zpravidla takové lidi na jednorázové akce najímá.

Autor: Dana Petrunčíková

Související články:

Vířivé vany, Čištění odpadů, Čištění bazénů, Snížení tvrdosti vodySnížení hotelových nákladů



Související články:

Outsourcing v hotelnictví Vybavení restaurace

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available