vše pro hotely a restaurace

Dostatecny odpocinekStaráte se o sebe dostatečně?

My všichni máme stejných 24 hodin každý den, ale!! Pracujeme, když máme pracovat, jíme, když potřebujeme doplnit energii a odpočíváme, když potřebujeme nabrat sílu?

Znáte to, v sezóně přijdete ráno do hotelu, vyřídíte hosty na odjezdu a e-mailové požadavky, hodiny utíkají jako voda a než si stihnete vypít ranní čas je poledne. Když máte štěstí, zbude vám chvilka mezi příjezdy a odjezdy na rychlý oběd. Když štěstí nemáte, začnou lidé jezdit brzo se slovy:

„Jsme tu trochu dříve, nevadí to?“

Samozřejmě, že jim to nevadí. Protože vůbec netuší, že v malém hotelu pracuje na recepci jeden člověk na službě, není tam zastupitelnost, takže kdybyste šli na půlhodiny na oběd, museli by tam půlhodiny čekat. A to by se jim velmi pravděpodobně nelíbilo. Očekávají totiž, že za své peníze dostanou od hotelu maximum a hrozně se diví, když za dřívější ubytování nebo pozdější odjezd musí připlatit. To, že je v jejich pokoji ještě předcházející host, kterého nemůžete vyhodit jenom proto, že někdo jiný přijel o 3 hodiny dříve, netuší. Až budou oni na odjezdu, také nebudou chtít, aby je někdo z pokoje vyhazoval dříve.

Hotelový hosté vůbec spoustu věcí netuší. Neví, že máte zrovna hlad, že vás něco bolí, nebo že vás něco trápí. Mají přehnaná sobecká očekávání a řada z nich se k personálu chová jako ke sluhům nebo robotům.

Abychom byli schopni neustálý tlak ze strany nenasytných klientů zvládat a podávat během své služby maximální výkon, pak je potřeba starat se o sebe stejně dobře, jako o hosty.

Nastavte si během své služby pravidelný režim. Pravidelně jezte, abyste měli dostatek paliva na celý den. Mějte dostatek pohybu i spánku, abyste se necítili neustále unaveni. Občas si udělejte čas na relaxační pobyt v hotelu, kde budete jako host, nikoliv jako zaměstnanec.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Flare



Související články:

Představy hotelových hostůJak na chronické stěžovatele, Cholerik, Proč lidé lžou, Agresivita hostů, Jak ovlivnit hodnocení, Relaxační pobytyJak předejít vyčerpání, Jak vypadá vyhořeníJak přežít sezónu, Syndrom vyhoření, Lázeňské pobyty, Více věcí najednou, Umíte říkat ne?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení