vše pro hotely a restaurace

BB-hotel-PrahaB&B Hotel Praha boří všechna pravidla!

Nový B&B Hotel v Praze na Florenci nabízí kvalitní ubytování a služby. Moderní pokoje s toaletou a proskleným sprchovým koutem jsou klimatizovány, mají zdarma Wi-Fi a dokonce satelitní TV. Snídaně a garážové stání je za příplatek.

A jaká pravidla boří?

Nemají flexibilní ceny!

Hotel B&B Praha má pouze 2 cenové hladiny – zimní a letní a všem za tyto ceny prodávají. Zaručují tak cenovou paritu pro všechny. Navíc jim odpadá tvorba cenových strategií a tím i celý proces Revenue Managementu, který je časově velmi náročný.

Nemají na pokoji minibar!

Absencí minibaru na pokoji odpadá hotelu řada starostí s jejich servisem, technickým zabezpečením, doplňováním nápojů, inventurou a v neposlední řadě s náklady na elektřinu.

Nemají na pokoji informační materiály!

Základem hotelového marketingu jsou propagační materiály na pokoji. Tzn. informace o hotelu, hotelový řád, kancelářské potřeby s logem hotelu atd. Hotelu tak odpadají náklady na výrobu, skladování a distribuci.

Nemají v koupelně kosmetické produkty!

Hotelová kosmetika je běžnou součástí vybavení hotelu. V koupelně B&B Hotelu však kromě mýdla na umývadle a ve sprchovém koutě jsou pouze ručníky, osušky, zrcadlo, umývadlo, dvě skleničky a toaleta. Opět tak odpadají náklady na pořízení kosmetických produktů jako jsou kosmetické vlhčené ubrousky, odličovací tampony, koupací čepice a další doplňky.

Nedělají fyzicky inventuru ložního prádla a ručníků!

Pro snížení nákladů na personál je v ložním prádle a v rohu každého ručníku čip. Při vjezdu do prádelny je elektronicky zaznamenán počet kusů na praní.  Tyto čtečky hotel plánuje instalovat i do vjezdu do hotelu.

Nemají vlastní pokojské!

B&B Hotel Praha outsourcuje veškeré úklidové služby. Tím šetří náklady na vlastní personál v době, kdy je nižší obsazenost v hotelu.

Kolik stálých zaměstnanců tedy hotel se 160 pokoji má?

Na tuto otázku je jednoduchá odpověď. V tuto chvíli 9.

Hotel B&B je příkladem toho, že lze poskytovat kvalitní služby i s minimálními náklady a řada jiných hotelů by si zde mohla vzít příklad.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Logo B&B

Související články:

Hotelové služby Cenová parita Outsourcing

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení